آموزش وردپرس

وبلاگی برای یادگیری آسان وردپرس

آموزش وردپرس

وبلاگی برای یادگیری آسان وردپرس

۴ موتور جستجوی امن برای کودکان

سلام به تیک تم خوش آمدید.در این مقاله به معرفی ۴ موتور جستجوی امن برای کودکان خواهیم پرداخت.بچه های کوچک از اینترنت برای جستجو و پیدا کردن محتویات بیشتر از قبل استفاده می کنند، اما ما می توانیم این پیشرفت تکنولوژیکی را درک کنیم و از آن استفاده کنیم.

موتور جستجوی امن برای کودکان

موتورهای جستجوی معمولی (فکر می کنند گوگل، بینگ و غیره) به طور پیش فرض تنظیمات دوستانه بچه ها نیستند و نظارت بر بزرگسالان بسیار زیاد است تا اطمینان حاصل شود هیچ چیزی ظاهر نمی شود و با کلیک بر روی آن، سن مناسب نیست.

خوشبختانه در سال های اخیر، موتورهای جستجوی بیشتر و ایمن برای بچه ها به وجود آمده اند. امروز ما قصد داریم در مورد چهار موتور محبوب موتور جستجوی دوستانه ایمن و دوستانه صحبت کنیم و اگر شما والدین، معلمان و یا فرزندان حرفه ای هستید، باید آنها را در رادار خود داشته باشند.

۱- موتور جستجو Kiddle

Kiddle.co یک موتور جستجوی مطمئن برای کودکان است که توسط گوگل طراحی شده است. این همه قدرت و منابع گوگل را دارد، با تمام فیلترهای جستجوی ایمن که والدین و مربیان نیاز دارند.

علاوه بر جستجوهای وب و تصویری سنتی، آنها نیز تصاویر Kimages یا تصاویر محبوب و Kpedia را، نسخه ای از کودکان ویکی پدیا دارند. علاوه بر این، یک ویژگی جستجو ویدیو نیز وجود دارد، ویژگی جستجوی اخبار و منابع برای والدین و مربیان.

نوار ابزار پایین نیز اطلاعات بیشتری در مورد جستجوی ایمن کودکان و مسدود کردن کلمات کلیدی دارد، و این پلت فرم یک گزینه جستجوی جایگزین بسیار شفاف و قابل فهم است.

آنچه در مورد سیستم عامل ها مانند Kiddle واقعا عالی است، این است که بسته به نوع کلمه، روش های مختلفی برای نمایش محتوا وجود دارد. به عنوان مثال، تایپ کردن کلمه “boob” این پیام خطا را به بچه ها می دهد:

موتور جستجوی امن برای کودکان
موتور جستجوی امن برای کودکان

ما می توانیم درک کنیم که این محدودیت چیست (اگر کودک واقعا در مورد علل یا جامعه شناسی در مورد اجزای بدن کنجکاو می شود؟) با این حال، همانطور که توسط Mashable اشاره شد، تمام اصطلاحات این صفحه “اینها” مجددا تلاش می کنند “.

در حقیقت، هنگامی که کلمه “transgender” جستجو می شود، تعاریف، منابع “kids of trans” و سایر اطلاعات مفید برای بچه ها وجود دارد که ممکن است تجربه دست اول را با جوامع ترانسدان داشته باشند، یا فقط ممکن است واقعا در مورد اصطلاحات و افرادی که شناسایی به عنوان ترانس.

موتور جستجوی امن برای کودکان
موتور جستجوی امن برای کودکان

۲-موتور جستجو Wacky Safe

نسخه مایکروسافت یک موتور جستجوی مطمئن برای کودکان با نام Wacky Safe نامیده می شود و به صورت برنامه ای است که به ویژه برای رایانه های شخصی و تلفن های آندروید ساخته شده است. من مطمئن هستم که شما تعجب نخواهید کرد که این موضوع E برای همه باشد.

موتور جستجوی امن برای کودکان
موتور جستجوی امن برای کودکان

ادعا می کند محیطی “فوق العاده امن” را ارائه می دهد تا والدین و مربیان بتوانند در مورد کودکان در حال مرور در اینترنت نگران باشند. همانند سایر سایت های جستجوی ایمن برای کودکان، محتوای و تصاویر نامناسب را مسدود می کند، از فیلتر کردن کلمات کلیدی دقیق استفاده می کند و اجازه می دهد تا اطلاعاتی را که دوستانه “بچه دوستانه” است، جستجو کنند.

این برنامه همچنین وب سایت های مضر را که معمولا توسط کنترل های والدین مسدود می شوند، فیلتر می کند.

۳- موتور جستجو KidRex

KidRex باید یکی از موارد مورد علاقه من باشد – اگر به هیچ دلیل دیگری از آنجایی که صفحه اصلی دارای یک تصویر زیبا و جذاب از T-rex است.

موتور جستجوی امن برای کودکان
موتور جستجوی امن برای کودکان

این موتور جستجو که توسط گوگل نیز طراحی شده است، یک سازمان مستقل است که ادعا می کند که با “جستجوی ایمن برای بچه ها، با شعار بچه ها”، محتاطانه به اهدافشان پایبند هستند.

این سازمان (بخش رسانه های برنت) در سال ۲۰۱۶ تأسیس شد و همان طور که انتظار می رفت، به همه نگرانی های والدین / مربیان مربوط می شود که با کودکان در اینترنت جستجو می شود.

۴- موتور جستجو Safe Search Kids

شما ممکن است فکر کنید که در حال حاضر دایا وو را تجربه می کنید، اما در اینجا یکی دیگر از موتور جستجوی امن موجود است که به سوی بچه ها هدایت می شود و از قدرت استفاده می کند … شما حدس زدید … گوگل! (به طور جدی، آیا می توان هر شرکتی در این زمینه نوسان و غریب گوگل را انجام داد؟).

کودکان جستجوی ایمن دانلود است که به عنوان یک برنامه نیز در دسترس است و وقتی کودکان شما از اینترنت استفاده می کنند، نتایج جستجوی فیلتر شده را ارائه می دهند. این ابزار جستجو به طور خودکار Google Safe Search را فعال می کند و در نهایت کمک می کند تا بچه ها را از فرود در وب سایت هایی که دارای محتوای نامناسب هستند، نگه دارد.

موتور جستجوی امن برای کودکان
موتور جستجوی امن برای کودکان

برخی از ملاحظات اضافی

فوق العاده است که این ابزار در دسترس است و راه های فزاینده ای برای والدین، مربیان و متخصصان توسعه کودک وجود دارد که در آنچه بچه ها در اینترنت می بینند فعالیت می کنند.

با این توضیح، این موتورهای جستجو فریبنده اند (همیشه) و بعضی چیزها را به عنوان یک والد یا مربی در نظر می گیرند که اجازه می دهد فرزندانشان همه اطلاعات شگفت انگیزی را که در اینترنت در دسترس هستند جذب کنند.

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.