آموزش وردپرس

وبلاگی برای یادگیری آسان وردپرس

آموزش وردپرس

وبلاگی برای یادگیری آسان وردپرس

چگونه کلید Google Map API را در ۱ دقیقه دریافت کنیم؟

google map api

با عرض سلام خدمت شما کاربران عزیز، با توجه به اینکه درماه ژوئن سال ۲۰۱۶ گوگل اعلام کرد که کاربران جدید وبسایتها برای استفاده از نقشه های گوگل باید کلید Google Map API را دریافت کنند، امروز با آموزش گام به گام ساخت سریع کلید Google Map API در خدمتتان هستم.

مطالبی که خواهید خواند عبارتند از:

  1. کلید Google Map API چیست؟
  2. چگونه می توان یک کلید Google Map API دریافت کرد؟
  3. چگونه می توانم محدودیت استفاده از Google Maps خود را اداره کنم؟
  4. کلیدGoogle Map API را استفاده کنید

 

کلید Google Map APIچیست؟

کلید Google Map API برای دسترسی به  Google Maps استفاده می شود. برخی از برنامه ها یا افزونه ها با استفاده از قابلیت های نقشه های گوگل نیاز به دریافت و اضافه کردن یک نشانه شخصی دارند. اگر یکی از این افزونه ها را دارید، باید در کنسول Google API ثبت نام کنید و کلید خودتان را دریافت کنید.

کلید Google Map API همچنین امکان استفاده از قابلیت های ارائه شده توسط برخی خدمات، را برایتان فراهم می کند. با داشتن یک کلید API ، با توجه به سهمتان ، به شما محدودیت آزادی فردی داده خواهد شد. این به این معنی است که ویجت شما دیگر مجبور نیست حد استفاده اش را با سایر widgets ها به اشتراک بگذارد و اگر نیاز داشتید، می توانید محدودیت‌های خود را افزایش دهید . علاوه بر این، با کلید Google Map API ، شما می‌توانید بر پرس و جوهای خود نظارت کنید و در صورت لزوم آن‌ها را کنترل کنید .

چگونه می توان یک کلید  Google Map API دریافت کرد؟

گرفتن Google Map API  پیچیده نیست و فقط نیاز به چند دقیقه زمان خود را دارد. در این فرایند، شما باید یک حساب صورتحساب ایجاد کنید یا از اعتبار نامه موجود استفاده کنید که برای پرداخت شما مورد استفاده قرار می گیرد، در صورتی که از محدودیت شما فراتر رود. بنابراین آماده باشید که اطلاعات صورتحساب خود را همراه  داشته باشید. در زیر ۳ مرحله ای که طی آن کلید Google Map API خود را دریافت خواهید کرد، شرح داده شده است.

مرحله اول: پروژه تان را بسازید.

  1. برای شروع این روش، به Google Maps Platform بروید.
    Google Map API-مرحله اول
    Google Map API-ساخت پروژه
  2. دکمه “Get Started” را فشار دهید و در پنجره ظاهر شده هر سه نوع محصول راانتخاب کنیدو سپسدکمه Continue را فشار دهید.   Google Map API-مرحله اول
  3. در پنجره به روز شده، یک پروژه را انتخاب کنید و نام پروژه را در کادر زیر وارد کنید. سپس بعدی را کلیک کنید.Google Map API-مرحله اول

مرحله دوم: یک حسابbilling account درست کنید .

  1. یک نام برای پروژه صورتحساب خود ایجاد کنید و روی Continue کلیک کنید.   
    Google Map API-مرحله دوم
    Google Map API-حسابbilling account
  2. فرم ظاهر شده را با اطلاعات تماس و اطلاعات پرداخت خود پر کنید و روی Next کلیک کنید.

    مرحله سوم: کلید API خود را بگیرید.

    1.  در پنجره ای که ظاهرمی شودکلید Google Map API خود را دریافت کنید .
      Google Map API-مرحله سوم
      Google Map API-گرفتن کلید
    2. شما کلید API خود را در کادری که در یک پنجره جدید باز می شود، خواهید دید. کلید را ذخیره کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید و دکمه Done را فشار دهید.
      Google Map API-مرحله سوم2

    کلید ممکن است به هر ویجت مربوط به Google Map API اعمال شود. همه کاری که باید انجام دهید این است که کلید را به داشبورد افزونه کپی کنید. به عنوان مثال، افزونه Elfsight Google Maps برای وردپرس دارای یک کلید خاص API با جعبه است که شما باید در آن کلید خود را وارد کنید.

Google Map API-مرحله سوم3

چگونه می توانم محدودیت استفاده از Google Maps خود را اداره کنم؟

زمانی که شما کلید Google Map API را می‌گیرید ، می‌توانید سهمیه روزانه خود را برای پرس و جو در کنسول API گوگل تنظیم کنید . API های گوگل مپ ۲۵۰۰۰ درخواست رایگان دارند ، که به این معنی است که سرویس در طول روز مدت زمانی خدمت رایگان ارائه می دهد تا زمانی که به این عدد برسد  اگر درخواستها بیش از حد مجاز باشد ، شما باید صوتحساب را فعال کنید و یا یک خرید مجوز طرح ویژه برای داشتن سهمیه روزانه بیشتر و اجازه درخواست های بیشتر، داشته باشید .

شما می‌توانید اطلاعات بیشتری در رابطه با محدودیت‌های کاربرد ، سهمیه بالاتر ، صورتحساب و درخواست برای افزایش محدودیت‌های موجود، در صفحه اسناد API گوگل داشته باشید.

کلید Google Map API را استفاده کنید

چنانچه دیدید گرفتن کلید Google Map API آنقدر ها هم دشوار نیست. شما به چند دقیقه وقت نیاز دارید و کار به سادگی انجام می‌شود! امیدوارم که این برنامه آموزشی برایتان مفید بوده باشد و حالا شما بتوانید به راحتی مراحل گرفتن یک کلید API را انجام دهید .شما می‌توانید از کلید خود در هر افزونه google map استفاده کنید، به عنوان مثال ، ویجت Maps گوگل یک انتخاب عالی است اگر شما به یک نقشه سفارشی با مکان‌ها و گزینه مختلف برای ایجاد فهرست‌های مکانی نیاز داشته باشید، این به شما اجازه می‌دهد تا بیش‌ترین اطلاعات مربوط به کسب‌وکار خود را نشان دهید و محاسبه مسیر خودکار برای جذب بازدیدکنندگان واقعی بیشتر را داشته باشید .

 

 نکته: صفحه Google Maps Platform توسط گوگل برای کاربران ایرانی از دسترس خارج شده، پس شما برای باز کردن صفحه Google Maps Platform و انجام مراحل فوق مجبورید از روشهای غیر معمولی که بلد هستید استفاده کنید.

بهترین ابزار خودکار سازی سئو سایت

سلام در این مقاله به معرفی بهترین ابزار خودکار سازی سئو سایت می پردازیم.در اینجا یک واقعیت است: نتایج جستجوگر موثر نیاز به کار سخت و تلاش دارد.هر کسی که بیش از چند روز در بازی جستجوگر اینترنتی بوده است می داند که درآمد وب سایت شما یک مکان در نتایج جستجو است و هیچ قطعه ای از کیک نیست.

ابزارهای کاربردی سئو

شما نه تنها باید به دقت برنامه ریزی و اجرای استراتژی خود را انجام دهید، بلکه باید به دنبال تغییرات در الگوریتم ها و ترفند های دیگر باشید.اما این واقعیت که جستجوگرها نیازمند فداکاری هستند، به این معنا نیست که شما نمی توانید از ابزار و نرم افزار برای ساده سازی روند استفاده کنید، مخصوصا زمانی که با چندین وب سایت بزرگ کار می کنید.خودکار سازی سئو سایت به معنی ایجاد فرآیند بهینه سازی موتور جستجو به صورت خودکار با استفاده از ابزار، نرم افزار و برنامه های دیگر است که کار انسانی را کاهش می دهد.تمام پروسه جستجوگرها بسیار پیچیده است تا همه آن ها به صورت اتوماتیک انجام شوند، اما جنبه های خاصی از جستجوگرها قطعا می توانند باشند. و این می تواند زمان قابل توجهی را برای سایر کارهای خلاق و اداری آزاد کند.

ابزارهای کاربردی سئو
ابزارهای کاربردی سئو

کلید در اینجا این است که درک آنچه شما می توانید خودکار و آنچه شما نمی (یا نباید) خودکار. به عنوان مثال، وظایف نظیر نظارت بر سایت و جمع آوری داده ها باید به صورت اتوماتیک انجام شوند تا اطلاعات بر روی بروید. پس از آن یک حرفه ای نیاز به تصمیم گیری بر اساس داده های جمع آوری شده دارد.با این حال، فرآیندهای SEO مانند ایجاد محتوا و ساختن لینک آلی خودکار نباید به صورت خودکار انجام شوند، زیرا نه تنها شما با محتوای با کیفیت پایین نتیجه می گیرید، بلکه می توانید برای ایجاد لینک های اسپم نیز جریمه کنید.بهترین نکته این است که ترکیبی از ابزارها و نرم افزارهایی را پیدا کنید که به شما کمک کند کار را در حداقل زمان انجام دهید.بنابراین، اگر شما فکر می کنید خودکار سازی SEO خود را، در اینجا برخی از بهترین ابزار است که می تواند به شما در زمینه های خاص کمک کند.

ابزار SEMrush برای تحقیق و ردیابی کلمات کلیدی پیشرفته

یکی از ابزارهای کاربردی سئو  SEMrush  است که برای تحقیق کلید واژه پایه و اساس هر برنامه جستجوگر خوب است. پس از همه، هدف این است که مخاطبان شما بتوانند از طریق جستجوی شما پیدا شوند. در حالی که ابزار رایگان مانند برنامه ریز کلید واژه گوگل یک مکان عالی برای شروع است، SEMrush یک ابزار است که شما را به صرف زمان و تلاش زیادی در مورد تحقیقات کلید واژه می پردازد.با ابزار تحقیق کلمات کلیدی SEMrush، شما می توانید بهترین کلمات کلیدی رقیب خود را شناسایی کنید، تغییرات موقعیت در دامنه ها را مشاهده کنید، کلمات کلیدی دایره ای طولانی را برای سایت خود و کمپین های PPC پیدا کنید.ترکیب کلید واژه سحر و جادو ابزار و کلید واژه آنالیز اجازه می دهد تا شما را به انجام تحقیقات کلمه کلیدی سریع تر از شما با ترکیبی از ابزار. شما به راحتی می توانید از طریق هزاران کلمه کلیدی مرتب سازی کنید و کلمات کلیدی دندانه ای طولانی را بدون درگیر شدن با چند صفحه گسترده پیدا کنید.تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی انتخاب کلمات کلیدی با توجه به حجم، KD، و پتانسیل کلیک کنید. با استفاده از ابزار Magic Keyword، شما می توانید ترکیبی از عبارات را انتخاب کنید و ابزار ترکیبی از دم های طولانی را با عبارات دقیقی که افراد جستجو می کنند پیشنهاد می کنند.

ابزارهای کاربردی سئو
ابزارهای کاربردی سئو

اگر با مشتریان کار می کنید، سازنده گزارش SEMrush برای ایجاد گزارش های دلخواه مفید است. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که ویدجتهای مربوط به گزارش خود را انتخاب کرده و تنظیمات را سفارشی کنید. سازنده گزارش به طور خودکار اطلاعات را هر زمان که شما نیاز دارید یک گزارش را به روز کنید.شما همچنین می توانید گزارش ها را برنامه ریزی کنید، یا از آنها به عنوان الگو برای گزارش های آینده استفاده کنید.

Cyfe برای همه در یک نظارت

یکی از ابزارهای کاربردی سئو Cyfe است که یکی از دلایل جستجوگرها این است که همیشه اطلاعات زیادی برای پیگیری وجود دارد. از نگاهی به تجزیه و تحلیل ها، نظارت بر رتبه بندی های خود و دست یافتن به کمپین های تبلیغاتی، ورود و خروج از چندین داشبورد وجود دارد.این جایی است که Cyfe وارد می شود. Cyfe یک داشبورد تجاری همه جانبه است که به شما امکان می دهد تا از معیارهای بازاریابی مهم مانند SEO و SEM استفاده کنید. قدرت Cyfe در توانایی آن است که اطلاعات را از چندین منبع به یک داشبورد بکشاند، که به شما امکان مشاهده چشم های عقاب از تمام تلاش های SEO خود را می دهد.

ابزارهای کاربردی سئو
ابزارهای کاربردی سئو

ویجت های پیش ساخته Cyfe اجازه می دهد تا برای نظارت آسان هر اندازه ای که ممکن است بخواهید پیگیری کنید. برای مثال، با استفاده از ویجت Moz، شما می توانید مجوز وب سایت را در جستجو بدون نیاز به یک حساب Moz خرید بگیرید.با افزودن یک ویجت برای Google Search Console، شما می توانید به روز رسانی در عملکرد سایت خود را در جستجوی گوگل دریافت کنید. شما همچنین می توانید عملکرد سایت خود را در موتورهای جستجو مختلف نظارت کنید.نقطه دیگری Cyfe excels در ردیابی رقیب است. با داشبورد رقیب Cyfe و خوراک RSS، می توانید محتوای یک رقیب خود، ایمیل و استراتژی های رسانه های اجتماعی را در یک نگاه مشاهده کنید.هنگامی که تمام ویدجت های داشبورد خود را پیکربندی کرده اید، می توانید هشدار های SMS اساسی مبتنی بر قانون را تنظیم کنید، به شما اجازه می دهد تا به طور معمول با کسب و کار ادامه دهید، در حالی که اطلاعیه های تلفن همراه را هنگامی که ناهنجاری هایی که خواستار توجه انسان هستند بوجود می آورند.

Ahrefs برای تجزیه و تحلیل  بک لینک

بهترین راه برای شروع تلاش SEO شما این است که لینک ها را از وب سایت های معتبر دریافت کنید. آرهف یکی از ابزارهایی است که می تواند به شما کمک کند تا چشم انداز خود را از اینکه چگونه تلاش های خود را به خوبی انجام می دهید، حفظ کنید. این ابزار روزانه ۶ میلیارد وب صفحه را بارگیری می کند و شاخص ۳ هزار میلیارد URL شناخته شده دارد و آن را گزینه ای عالی برای تجزیه و تحلیل backlink می کند.با Ahrefs، شما می توانید به صورت خودکار این ابزار را برای نظارت بر اینکه در رتبه بندی در جستجوی چه رتبه ای قرار دارید، با استفاده از ابزار ردیابی Rank Rebuilder ردیابی کنید. شما همچنین می توانید هشدار برای کلمات کلیدی جدید، پیوندهای جدید / از دست رفته و نام تجاری ذکر شده دریافت کنید.

ابزارهای کاربردی سئو
ابزارهای کاربردی سئو

نگه داشتن چشم در رقابت نیز آسان است، به عنوان شما می توانید محتوا را جذب بیشتر از backlinks در تو رفتگی در دیوار خود و جاسوسی در رقبای خود را به دانستن از کجا لینک خود را از

نتیجه گیری

SEO یک مهره سخت است و هیچ راهی جادویی برای به طور خودکار آن را ندارد. برای به دست آوردن بهترین نتایج، شما هنوز هم نیاز به زمان و تلاش لازم  دارید. با این حال، آنچه شما می توانید (و باید انجام دهید) این است که خودتان را با استفاده از ابزارهای عالی که کار ساده تر و سریعتر را انجام می دهند، انجام دهید.ابزار تحقیق کلمات کلیدی SEMrush یک گزینه عالی برای تحقیقات کلیدی هوشمند است، در حالی که آرهف به شما کمک می کند بدون نیاز به پیوند لینک های خود را پیگیری کنید.

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید

طراحی سایت ریسپانسیو چیست؟

سلام به تیک تم خوش آمدید.در این مقاله به معرفی طراحی سایت ریسپانسیو می پردازیم.  تقریبا هر مشتری جدید این روزها نسخه تلفن همراه خود را می خواهد. این عملا ضروری است: یک طراحی برای BlackBerry، دیگری برای آیفون، iPad، Netbook، Kindle – و تمام قطعنامه های صفحه نیز باید سازگار باشد. در پنج سال آینده، ما به احتمال زیاد نیاز به طراحی برای تعدادی از اختراعات اضافی.

طراحی سایت ریسپانسیو  یا انطباق پذیر چیست؟

هدف طراحی سایت ریسپانسیو، داشتن یک سایت، اما با عناصر مختلف است که در هنگام مشاهده بر روی دستگاه های اندازه های مختلف متفاوت است. بیایید یک وبسایت ثابت “ثابت” بگیریم. به عنوان مثال، هنگام مشاهده روی رایانه رومیزی، وبسایت ممکن است سه ستون را نشان دهد. اما وقتی که همان طرح را در یک تبلت کوچکتر مشاهده میکنید، ممکن است شما را مجبور به حرکت به صورت افقی کنید، چیزی که کاربران دوست ندارند. یا عناصر ممکن است از نظر پنهان یا خراب شده باشند. تأثیر این امر نیز به دلیل این واقعیت است که بسیاری از قرص ها را می توان در جهت عمودی مشاهده کرد یا به سمت چشم انداز به سمت چپ نگاه کرد.

طراحی سایت ریسپانسیو

روی یک صفحه نمایش کوچک گوشی های هوشمند، وب سایت ها می توانند حتی بیشتر به نظر برسند. تصاویر بزرگ ممکن است طرح را شکستنند. اگر گرافیک سنگین باشد، ممکن است سایت ها برای تلفن های هوشمند بارگیری کنند.با این حال، اگر یک سایت از طراحی پاسخگو استفاده کند، نسخه تبلت ممکن است به صورت خودکار تنظیم شود تا فقط دو ستون نمایش داده شود. به این ترتیب، محتوای قابل خواندن و حرکت آسان است. در یک گوشی هوشمند، محتوا ممکن است به عنوان یک ستون تنها ظاهر شود، شاید به صورت عمودی انباشته شود. یا احتمالا کاربر توانایی کشیدن را برای مشاهده ستون های دیگر داشته باشد. تصاویر به جای تغییر دادن طرح یا قطع شدن عکس تغییر اندازه می دهند.
نکته این است: با طراحی پاسخگو، وب سایت به طور خودکار بر اساس دستگاه مشاهده می کند، تنظیم می کند

طراحی سایت ریسپانسیو چگونه  کار می کند؟

طراحی سایت ریسپانسیو  یا انطباق پذیر از شبکه های مایع استفاده می کنند. تمام عناصر صفحه به نسبت پیکسل به نسبت نسبت می دهند. بنابراین اگر سه ستون دارید، نمیتوانید بگویید دقیقا چقدر باید هر کدام از آنها را داشته باشد، بلکه باید در مورد ستونهای دیگر چقدر گسترده باشد. ستون ۱ باید نیمی از صفحه را در نظر بگیرد، ستون ۲ باید ۳۰٪ باشد، و ستون ۳ باید ۲۰٪ باشد.رسانه ها مانند تصاویر نیز نسبتا تغییر یافته اند. به این ترتیب یک تصویر می تواند درون ستون یا عنصر طراحی نسبی باشد.

طراحی سایت ریسپانسیو 
طراحی سایت ریسپانسیو

در طراحی سایت ریسپانسیو باید به این موارد توجه کنید:

ماوس در مقابل لمس

طراحی سایت ریسپانسیو  یا انطباق پذیر برای دستگاه های تلفن همراه نیز مسئله ماوس و لمس را مطرح می کند. بر روی کامپیوترهای رومیزی، کاربر به طور معمول دارای یک ماوس برای حرکت و انتخاب موارد است. در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی، کاربر عمدتا از انگشتان دست و لمس روی صفحه استفاده می کند. ممکن است با یک موس به راحتی انتخاب کنید که ممکن است با یک انگشت روی یک نقطه کوچک روی یک صفحه انتخاب شود. طراح وب باید “لمس” را در نظر بگیرد.

گرافیک و سرعت دانلود

همچنین موضوع گرافیک، تبلیغات و سرعت دانلود وجود دارد. در دستگاه های تلفن همراه، ممکن است عاقلانه باشد که گرافیک کمتر از نمایشگرهای دسکتاپ را نمایش دهد به طوری که یک سایت برای بارگیری روی یک گوشی هوشمند، همیشه جا نمانده است. ممکن است نیاز به تبلیغات بزرگتر برای تبلیغات کوچکتر باشد.

برنامه ها و “نسخه های تلفن همراه”

در گذشته، شما ممکن است درباره ایجاد یک برنامه برای وب سایت خود فکر کرده باشید – مثلا یک برنامه اپل یا یک برنامه Android. یا شما یک نسخه تلفن همراه به طور خاص برای BlackBerry داشته باشید.اما امروزه با بسیاری از دستگاه های مختلف، ساخت برنامه ها و نسخه های مختلف برای هر دستگاه و پلتفرم عامل سخت تر شده است.

چرا کسب و کارهای کوچک نیاز به تبدیل به طراحی سایت ریسپانسیو دارند؟

مردم بیشتر از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند. مطالعه اخیر Pew 77 درصد از آمریکایی ها در حال حاضر گوشی های هوشمند خود را در سال ۲۰۱۸ که تنها از ۳۵ درصد در تحقیقات مرکز تحقیقاتی Pew در اولین بررسی مالکیت گوشی های هوشمند در سال ۲۰۱۱ انجام شده است.

ترافیک خود را بررسی کنید و ممکن است فقط در تعداد بازدیدکنندگان از طریق دستگاه های تلفن همراه به وب سایت خود ترسید. (در Google Analytics شما “مخاطبان” را در سمت چپ، سپس “موبایل” را انتخاب کنید تا ببینید چه مقدار از ترافیک از دستگاه های تلفن همراه است. شما حتی می توانید متمرکز شوید که کدام دستگاه ها ترافیک را ارسال می کنند.)

 

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید

۷ راز برای یافتن بهترین کلمات کلیدی

سلام به تیک تم خوش آمدید.در این مقاله به رازهای برای یافتن بهترین کلمات کلیدی می پردازیم.بهینه سازی موتور جستجو دائما در حال تغییر است، اما شما هنوز هم باید کلمات کلیدی را در محتوا خود قرار دهید. اما چگونه بهترین کلمات کلیدی را پیدا می کنید؟البته با ابزارها و ترفندها از بازاریابان موتورهای جستجوی پیشرفته، البته. از این اسرار استفاده کنید تا کلمات کلیدی را پیدا کنید که به شما کمک می کند تا تعداد زیادی از ترافیک سود آور را بکشید.

۷ راز برای یافتن بهترین کلمات کلیدی

یافتن بهترین کلمات کلیدی

برای پیدا کردن کلمات کلیدی به دنبال کلمات کلیدی طولانی بروید

کلمات کلیدی طولانی مدت کلمات واقعا از ۳ تا ۵ کلمه هستند و گاهی اوقات بیشتر. آنها کار می کنند زیرا افرادی که برای عبارات کلیدی بیشتری جستجو می کنند، معمولا در مرحله خرید به مرحله خرید نزدیکترند. بنابراین حتی اگر حجم جستجوی کلی پایین تر باشد، عبارات طولانی مدت ترافیک هدفمندی را که واقعا میخواهید در وبسایت خود داشته باشید جذب می کنید.و به این دلیل که کلمات کلیدی با طولانی مدت معمولا به عنوان کلمات کلیدی کوتاه تر از رقابت نیستند، آنها می توانند بسیار راحت تر به رتبه بندی برسند، به این معنی که آنها بیشتر احتمال دارد شما را به برخی از ترافیک ارسال کنید.

چگونگی یافتن بهترین کلمات کلیدی  و طولانی:

عناوین محصول برای شروع مناسب است. جستجو در لیست دلخواه خود را از کلمات کلیدی محصول یا خدمات در ابزار Keyword Tool جستجو کنید و اطمینان حاصل کنید که جعبه دقیق را بررسی کرده اید.

استفاده از نمایه سازی معنایی

شناخته شده به عنوان LSI، این راز برای پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی شامل استفاده از اصطلاحات مرتبط علاوه بر عبارات کلیدی اصلی شما است.LSI کار می کند زیرا موتورهای جستجو دقیق تر می شوند. برای مثال، اگر یک صفحه درباره خودروها صحبت کند، موتورهای جستجو انتظار دارند که اصطلاحات مربوطه مانند مدل، مدل و قطعات خودرو را ببینید. کلمات معنایی بیشتری که پیدا می کنند، مرتبط تر و معتبرتر هستند که شما تصور می کنید. بنابراین بهتر است برای کلمات کلیدی بیشتری رتبه بندی کنید.

چگونگی یافتن کلمات کلیدی معنایی:

جستجوی کلیدواژه های اصلی خود را در ابزار Google Keyword با کادر “Match Match” بررسی کنید. این لیستی از نمایشهای جستجو را که مشابه کلمات کلیدی شما هستند، اغلب در دستورات مختلف یا با پایانهای مختلف کلمه (مانند -s، -ed، -ing) ارائه می دهند. شما همچنین می توانید کلمات مرتبط با خودتان را سرکوب کنید، از یک پایگاه داده واژگانی استفاده کنید یا در Google با ~ قبل از کلمه کلیدی برای دیدن نتایج مرتبط استفاده کنید.

شامل کلمات کلیدی مبتنی بر مکان

افزودن یک نام کشور، منطقه، ایالت یا شهر به یک کلمه کلیدی اصلی می تواند به شما کمک کند که از جمعیت کنار بیایید و در نتایج جستجوی محلی بالاتر بمانید.کلمات کلیدی محلی بهتر است زمانی که مکان مکانی برای کسب و کار شما وجود دارد. به این ترتیب، کسب و کار شما در Google Maps نشان داده می شود و شما می توانید چشم اندازها را برای خرید از فروشگاه یا آنلاین خود تشویق کنید. شما می توانید از کلمات کلیدی محلی بدون مکان فیزیکی استفاده کنید تا بتوانید در مورد هدف مورد نظر خود برای خرید به صورت محلی، ارائه حمل و نقل سریع و یا اگر آنها می خواهند با شما روبرو شوند.

چگونگی پیدا کردن کلمات کلیدی مبتنی بر مکان:

با استفاده از ابزارهای کلیدی کلیدی، نتایج خود را با مکان فیلتر کنید. بسیاری از آنها به صورت خودکار براساس کشور فیلتر می شوند، اما فیلتر کردن توسط دولت، شهر و کد پستی شما را فیلتر کنید. و فراموش نکنید که لیست خود را به Google Places اضافه کنید.

ببینید چه چیزی با Analytics کار میکند

بهترین کلمات کلیدی اگر شما در حال دریافت برخی از ترافیک به وب سایت خود هستید، برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب که در حال کار هستند، از داده تجزیه و تحلیل خود استفاده کنید. سپس از تغییرات این کلمات کلیدی استفاده کنید و کارهایتان را تکرار کنید.

یافتن بهترین کلمات کلیدی
یافتن بهترین کلمات کلیدی

چگونگی یافتن کلید واژه ها با تجزیه و تحلیل:

تمرین کنید تا زمانی که فقط می توانید ترافیک جستجو را ببینید هر صفحه (بدون مستقیم، ارجاع، یا ترافیک تبلیغاتی). نگاهی به کلمات کلیدی که بیشترین ترافیج را برای هر صفحه شخصی و کل وب سایت جذب می کنند. از این کلمات و انواع آنها بیشتر استفاده کنید.

اولویت بندی کلمات کلیدی با توجه به سود در هر فروش

بهترین کلمات کلیدی جذب بازدید کنندگان که در نهایت از شما خرید. بنابراین یکی از اسرار برای پیدا کردن کلمات کلیدی عالی این است که بدانید که چه عبارات خط پایین شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

چگونه می توانید کلمات کلیدی سودمند پیدا کنید:

ابتدا، کلمات کلیدی خود را تحقیق کنید و آنها را به لیست های مرتبط جدا کنید. سپس هزینه هر محصول یا خدماتی را که ارائه می دهید لیست کنید و سعی کنید تعیین کنید کدام محصول ممکن است به فروش چند مورد منجر شود. در نهایت، از این اطلاعات استفاده کنید تا تعیین کنید کدام کلمات کلیدی بیشتر ارزشمند باشد، که البته شما بیشتر از آن استفاده خواهید کرد.

بررسی رقابت

صاحبان کسب و کار خطرناک ممکن است بخواهند از ابتدا برای بالاترین کلیدواژه های رقابتی بهینه سازی کنند، در حالی که کسب و کارهای محافظه کار ممکن است ترجیح دهند با استفاده از کلمات کلیدی کم رقابت و ایجاد موفقیت در طول زمان، ترجیح دهند.در هر صورت، همیشه یک ایده خوب است که سطح رقابت را برای کلمات کلیدی خود بدانید تا بدانید چه مقدار کار برای نتایج انجام می شود.

اگر از ابزار تحقیقاتی کلمات کلیدی پرداخت شده یا درون خود استفاده می کنید، بسیاری از تحقیقات رقابتی برای شما انجام می شود. اگر نه، از این روش اساسی استفاده کنید:

  • از هر خواص Google مانند Google+ یا Gmail خارج شوید.
  • کلید واژه خود را در Google جستجو کنید.
  • ارزش دهی اولیه از ۱۰ نتایج طبیعی را اضافه کنید. فیلم ها قابل قبول هستند مگر اینکه بیش از ۱۰ نتیجه در صفحه اول وجود داشته باشد؛ در این مورد، ویدیوهای یوتیوب را از زمانی که گوگل به YouTube تعلق دارد، محاسبه نکنید.
  • مقدار کلی رتبه PageRank را با ۱۰ برابر برای تعیین میانگین PageRank نتایج برای این کلیدواژه تقسیم کنید.
  • برای تعیین سطح رقابت به کلمه کلیدی از جدول زیر استفاده کنید.
یافتن بهترین کلمات کلیدی
یافتن بهترین کلمات کلیدی

بالاتر از میانگین رتبه PageRank، سخت تر است که کلمه کلیدی برای رتبه بندی است. هنگامی که شما سطح رقابت کلمات کلیدی اصلی خود را می دانید، می توانید آنها را با رنگ مرتب کنید تا سطح رقابت خود را به سرعت ببینید.یک استراتژی هوشمند برای انتخاب یک کلیدواژه بسیار رقابتی و چند کلیدواژه مرتبط با کم و متوسط برای رقابت برای هر صفحه برای شروع به ایجاد اقتدار برای کلیدواژه رقابت بالا است.

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید

نرخ کلیک یا CTR چیست؟و چگونه آن را افزایش دهیم؟

سلام به تیک تم خشو آمدید.در این مقاله به اینکه نرخ کلیک یا CTR چیست؟و چگونه آن را افزایش دهیم؟ خواهیم پرداخت.؟ زمانی که یک شخص کلمه یا عبارت را در گوگل جستجو کند گوگل نتایجی را به او نشان می دهد تعداد نمایش صفحه شما به کاربران (impression) گفته می شود.اگر این عدد را یعنی تقسیم بر تعداد کلیک آنها بر روی لینک شما کنیم عددی که به دست می آید نرخ کلیک یا CTR گفته میشود.

نرخ کلیک یا CTR چیست؟

CTR مخفف کلمات Click Through Rate به معنی نرخ کلیک است. ولی نرخ کلیک یا CTR چیست و چگونه حساب میشود؟ تعداد دفعاتی که کاربران در اینترنت جستجو می کنند و سایت ما جزء نتایج جستجو ظاهر میشود، بعنوان عددی که نسبت کلیک بر حسب آن سنجیده میشود در نظر گرفته میشود. یعنی اینکه در ازای تعداد دفعاتی که سایت ما در نتایج جستجو ظاهر شده است، چند بار کاربران روی سایت ما کلیک کرده ند. این تعریف از اهمیت زیادی دارد و اگر آنرا بدرستی متوجه شویم، میتوانیم خیلی از اشتباهات را در تهیه صفحات سایت اصلاح کنیم. مثلا تصور کنید که یک سایت آموزش وردپرس، یک مقاله با عنوان آموزش افزونه های ووکامرس ایجاد کرده است،

نرخ کلیک یا CTR
نرخ کلیک یا CTR

اگر به این مقاله کلمه کلیدی آموزش وردپرس در نظر گرفته شده باشد. احتمالا گوگل برای این کلمه کلیدی به این سایت جایگاهی در نتایج جستجو خواهد داد، اما با توجه به اینکه احتمالا در این سایت هزاران صفحه دیگر با این کلمه کلیدی وجود دارند و امکان آنکه تمام این صفحات بتوانند با کلمه کلیدی آموزش وردپرس در صفحه نخست گوگل باشند وجود ندارد. این صفحه زمان جستجوی کاربران برای آموزش وردپرس نرخ کلیک بسیار پایینی بدست می آورد. صرف بودن در نتایج گوگل از اهیمت برخوردار نیست. باید برای سیاست های سئو خود برنامه ریزی کنید. صرف بودن در نتایج جستجو مثل آن است که ما در یک راسته مغازه ای تهیه کنیم، ولی قادر به فروش کالا و خدمات خود در آن راسته نباشیم. مثلا در راسته طلافروشان یک فروشگاه ابزار و یراق ایجاد کنیم، بازار طلافروشان میزان معاملات بالا و پر سودی دارد اما کالای ما مناسب این بازار نیست. پس بجای اینکه انرژی خود را بر روی رتبه گرفتن تعداد صفحات بیشتری از سایت با یک کلمه کلیدی با مخاطب بالا صرف کنید. برای صفحه اصلی سایت خود بر روی کلمات کلیدی پر مخاطب تمرکز کرده و برای هر کدام از صفحات سایت خود یک کلمه کلیدی منحصر به فرد و مرتبط با آن صفحه در نظر بگیرید. این تکنیک باعث افزایش نرخ کلیک و دیده شدن سایت شما و افزایش فروش محصولات سایت خواهد شد.

نرخ کلیک یا CTR متوسط براساس رتبه بندی گوگل

به صورت متوسط هر رتبه در نتایج گوگل درصد مشخصی از کلیک کاربران را به خود اختصاص خواهد داد. بیشترین CTR اغلب مربوط به رتبه یک گوگل است که در حال حاضر در دسکتاپ نزدیک به ۳۲ درصد و در موبایل ۲۴ درصد است. توجه کنید که این یک عدد متوسط جهانی است یعنی برای تمام عبارات و سایت ها. در نتیجه ممکن است شما رتبه یک گوگل باشید اما CTR شما بیش از ۸۰ درصد و یا حتی کمتر از ۲۰ درصد باشد. نمودار زیر عدد متوسط CTR برای رتبه بندی نتایج گوگل را در دو نسخه موبایل و دسکتاپ نمایش میدهد.

نرخ کلیک یا CTR
نرخ کلیک یا CTR

چگونه نرخ کلیک یا CTR سایت خود را افزایش دهیم

وقتیکه که کاربر لینک سایت شمارا در صفحه نتایج جستجو می بیند، زمان کمی برای تصمیم‌گیری در مورد آنکه این سایت متناسب با نیاز او هست یا نه صرف می‌کند و تصمیم می‌گیرد که روی آن کلیک کند یا نه. برای آنکه در این زمان کوتاه بر روی ذهن مخاطب تأثیر مثبت ایجاد کنید چند فضای مناسب در اختیاردارید که در تصویر زیر نمایش داده‌شده است.

آدرس سایت یا صفحه

آدرس سایت یا آدرس صفحه می تواند باعث افزایش و یا کاهش نرخ کلیک شود. مثلا فرض کنید: در گوگل واژه خرید خانه ویلایی را جستجو کرده اید و در رتبه اول گوگل یک سایت با این آدرس را مشاهده می کنید: u83##99.com. آیا بامشاهده این آدرس از کلیک کردن روی آن خوداری نمی کنید. قطعا اگر واقعا قصد خرید منزل را داشته باشید. بدنبال یک سایت با امنیت بالا برای خرید می گردید و چنین آدرس سایتی اصلا حس امنیت را نمی دهد. در نرم افزار های متن باز برای ایجاد آدرس صفحات بصورت پیشفرض از زبان ماشین استفاده می شود و صفحات بصورت P594 و مثل آن نمایش داده می شوند. بهتراست که این نام ها به اسامی مفهوم برای انسان تغییر کنند. میتوان در گوگل وبمستر از کارکترهای جایگزین برای / قبل از نام زیر شاخه استفاده کرد. این روش به افزایش میزان مخاطب کمک می کند.

نمایش توضیحات متا در نتایج جستجو

توضیحات متا دقیقاً زیر عنوان نمایش داده می‌شود و فضایی بزرگ‌تر اما با فونت کوچک‌تر در دسترس شما قرار می‌دهدهنگام نگارش توضیحات متا سعی کنید توصیفی دقیق از محتوای صفحه در اختیار کاربر قرار دهید و با استفاده از جملات جذاب او را به مطالعه متن کامل مقاله ترغیب کنید.

تگ هدینگ یا عنوان

تگ title وظیفه انتخاب عنوان برای صفحه را دارد. این تگ جزء زیر مجموعه تگ های Head است. عبارتی که در این تگ تعریف میشود بصورت یک لینک آبی رنگ در نتایج جستجو ظاهر میشود، کاربران وب با کلیک روی این لینک وارد سایت می گردند. انتخاب یک عنوان مناسب و تاثیر گذار نقش مهمی در نرخ کلیک کاربران روی یک سایت دارند.

نکته : هنگام انتخاب تگ های خود به این موارد توجه کنید: طول کاراکتر، انتخاب کلمات، میزان جستجو توسط کاربران

استفاده از نشانه گذاری استاندارد

حتما شما هم زمان جستجو در نتایج گوگل سایت هایی را مشاهده کرده اید که در کنار عنوان و توضیحات اطلاعات تکمیلی نیز به کاربر نمایش میدهند. معروف ترین نمونه نشانه گذاری استاندارد به سیستم امتیازدهی مربوط میشود که همانند تصویر زیر و به صورت ستاره های زرد رنگ در نتایج جستجو نمایش داده میشود. استفاده از این ابزار به شما کمک میکند توجه کاربر را جلب کرده و CTR خود را بهبود دهید. برای درک مفهوم نشانه گذاری استاندارد مقاله Schema چیست

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید