آموزش وردپرس

وبلاگی برای یادگیری آسان وردپرس

آموزش وردپرس

وبلاگی برای یادگیری آسان وردپرس

معرفی ۵ افزونه فوق‌العاده برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت

برترین افزونه ها برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت

مدیران سایت‌ها همیشه سعی می‌کنند که تعداد بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش بدهند. بیستر مدیران سایت‌ها، مطالب را به صورت منظم منتشر می‌کنند و تصور می‌کنند که مطالب به صورت خودکار بازدیدکنندگان جدیدی را جذب می‌کنند. اما باید بدانید که در اکوسیستم رقابتی امروز مدیران سایت برای افزایش بازدید و جذب ترافیک باید مطالب خود را به روش‌های مختلفی در معرض دید کاربران قرار دهند. در این مطلب برترین افزونه ها برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت را به شما معرفی خواهیم کرد. توسط این افزونه می‌توانید به روش‌های دیگری میزان بازدید کاربران در وردپرس را افزایش دهید.

برترین افزونه ها برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت

افزونه‌های متعددی جهت جذب ترافیک و یا نشر و پیشنهاد مطالب به کاربران وجود دارد. در این مطلب افزونه‌هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بدون نیاز به آگهی و با سرعت بالا بازدیدکنندگان جدیدی را به سایت خود جذب کرده و ترافیک سایت خود را بیشتر کنید.

افزونه Super Socializer

در مطالب اخیر تیک تم آموزش کامل افزونه Super Socializer در خدمت شما بودیم. این افزونه برای اشتراک‌گذاری مطالب وردپرس در شبکه‌های اجتماعی مانند گوگل پلاس، توییتر، فیس‌بوک و… مورد استفاده قرار می‌گیرد و از برترین افزونه ها برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت وردپرسی به شمار می‌آید. علاوه بر این می‌توانید برای افزایش بازدید بازدیدکنندگان جدیدی را به صفحات خود هدایت کنید. از بهترین راهکارها برای این کار این است که دکمه‌های اشتراک‌گذاری در سایت وردپرسی خود قرار دهید.

برترین افزونه ها برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت

توسط افزونه Super Socializer می‌توانید دکمه‌های موردنظر برای اشتراک‌گذاری مطالب خود را انتخاب کرده و در سایت خود قرار دهید. همچنین این افزونه دارای قابلیت سفارشی‌سازی است و کاملاً انعطاف‌پذیر می‌باشد.

از امکانات این افزونه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رایگان
  • امکان تنظیم کردن در موبایل و دسکتاپ
  • واکنش‌گرا
  • تنظیم نوار اشتراک‌گذاری در دو حالت عمودی یا افقی

افزونه Contextly Recommends

آموزش افزونه Contextly Recommends در مطالب قبلی تیک تم تولید شده و شما می‌توانید برای یادگیری و دانلود این افزونه به این مطلب مراجعه کنید. این افزونه می‌تواند مطالب مرتبط با موضوع فعلی را به بازدیدکننده نمایش دهد. اگر می‌توانید به‌ سرعت بازدیدکننده جذب کنید یعنی محتوای موجود در سایت شما جذاب است، پس توصیه می‌کنم که خوانندگان را به قسمت “محتوای مرتبط” هدایت کنید. این بخش می‌تواند در ستون‌های فرعی و یا در پایان پست‌های خود قرار گیرد.

برترین افزونه ها برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت

با توجه به کارایی افزونه Contextly Recommends می تواند تاثیر بسیار زیادی در بهبود سئوی سایت وردپرسی شما داشته باشد و عمل لینک دهی داخلی به پست‌های مرتبط را به روش ساده‌تری انجام انجام گیرد. علاوه بر این، افزونه قادر است محصولات و فیلم‌ها را به بازدیدکنندگان سایت توصیه کند. پس گزینه بسیار مناسبی برای افزایش بازدید کاربران در سایت وردپرسی شما خواهد بود.

از امکانات این افزونه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساده‌سازی لینک دهی داخلی
  • مدیریت مطالب مرتبط
  • نمایش اتوماتیک مطالب مرتبط در انتهای هر محتوا

افزونه Social Comments

همانطور که در آموزش افزونه Social Comments خدمت شما توضیح دادیم‚ توسط افزونه Social Comments این امکان برای شما فراهم می‌شود که بتوانید ارتباطی بین وردپرس و شبکه‌های اجتماعی برقرار کرده و نظرات و دیدگاه‌های بازدیدکنندگان را در به نمایش دربیاورید.

برترین افزونه ها برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت

افزونه Social Comments به شما اجازه می‌دهد تا نظرات شبکه های فیس‌بوک، گوگل پلاس و… را به سایت وردپرسی خود اضافه کنید. به این صورت به بازدیدکنندگان خود فرصت می‌دهید دیگران را در شبکه‌های خود تگ کنند و افراد جدید با سایت شما آشنا شوند. این روش برای افزایش بازدید کاربران در وردپرس تأثیر بسیار قابل توجهی دارد. کارایی این افزونه باعث می‌شود که بخش نظرات سایت شما به یک جامعه فعال و همچنین یک منبع ارجاع تبدیل شود.

از امکانات موجود در این افزونه می‌توان به موارد زیر اشاره کزد:

  • قابلیت اشتراک‌گذاری مطالب توسط کاربران در وردپرس
  • امکان سفارشی‌سازی

افزونه Hello Bar

پنجره‌ها و همچنین پیام‌های اعلان برای کاربران بسیار جذاب هستند. این اعلان‌ها برای شما این امکان را فراهم می‌کنند که یک پیام هدفمند را در سایت خود نمایش دهید. در آموزش افزونه Hello Bar نحوه کار با این افزونه کاملا برای شما شرح داده شده است.

Hello Bar در بین گزینه‌های مختلف طراحی پیام اعلان‚ گزینه بسیار مناسبی است و به شما اجازه می‌دهد که یک اعلان طراحی کرده که آن به صفحه‌ای برای دریافت لیستی از ایمیل‌ها متصل شده است. همچنین این افزونه یک گزارش دقیق از تجزیه‌ و تحلیل بازدیدکنندگان و ایمیل‌های کاربران به شما نمایش می‌دهد. توسط افزونه Hello Bar، می‌توانید با بازدیدکننده خود در ارتباط بوده و با اقداماتی مانند پیشنهاد عضویت در خبرنامه، نمایش لینک پست‌های محبوب یا تشویق برای اشتراک‌گذاری مطالب در رسانه‌های اجتماعی می‌توانید بازدید کاربران از سایت وردپرسی خود را افزایش دهید.

از امکانات افزونه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان تهیه لیست ایمیل کاربران
  • امکان طراحی در موبایل و دسکتا
  • امکان سفارشی‌سازی رنگ و دکمه

افزونه AccessPress Instagram Feed

یکی از روش‌های حفظ ارتباط با بازدیدگنندگان جمع‌آوری بازخورد آن‌ها است. همانطور که می‌دانید توجه کرن به نظرات بازدیدکنندگان موجب محبوب‌تر شدن سایت شما می‌شود و بازدیدکنندگان ایت شما را افزایش می‌دهد. باید بدانید که سؤالات و نظرات باعث می‌شود که ایده‌های جدید جمع‌آوری کرده و به‌سرعت پیشرفت کنید. این قابلیتی است که افزونه AccessPress Instagram Feed برای شما فراهم می‌کند. این افزونه از برترین افزونه ها برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت به شمار می‌آید که در آموزش افزونه AccessPress Instagram Feed نحوه کار با آن را به صورت کامل شرح داده شده است.

برترین افزونه ها برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت

توسط این افزونه می‌توانید به‌جای تهیه یک ساید بار یا یک صفحه جداگانه، برای جمع‌آوری نظرات از یک ابزارک استفاده کنید. برای تبلیغات و برند سازی نیز می‌توانید از این شبکه اجتماعی کمک گرفته و مطالب خود را در نمایش دهید و دنبال کنندگان خود را به سایت وردپرسی هدایت کنید. این کار باعث افزایش بازدید کاربران در وردپرس خواهد شد.

از امکانات این فزونه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان جمع‌آوری بازخورد
  • پیکربندی کردن ساده
  • امکان سفارشی‌سازی
  • انعطاف‌پذیر

امیدوارم مطلب برترین افزونه ها برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت وردپرسی برای شما مفید باشد.

موفق باشید …

منبع: تیک‌تم – ارائه دهنده مقالات: آموزش ووکامرسآموزش وردپرس امنیت وردپرس



 وبلاگ آسان وردپرس مرجع مناسی برای بالا بردن دانش وردپرسی شما است.

جستجوی تمام صفحه در وردپرس با Full Screen Search Overlay

در قالب های مدرن امروزی امکانات جالب با رابط کاربری زیبا به چشم می خورد که می توانند باعث شوند که کاربران سایت هر چه بیشتر مدت زیاد تری را در سایت ما صرف کنند

یکی از این امکانات جالب جستجوی تمام صفحه می باشد که کاربر می تواند با یک اکشن فیلد جستجو را بصورت تمام صفحه بدون بخش های دیگر مشاهده کند و متن جستجوی خود را در سایت سرچ کند.

معمولا چنین امانی در سایت ها با یک اکشن ایجاد می شود و بصورت یک پاپ آپ عمل می کند که دارای یک علامت ضربدر به عنوان آیکون برای بسته شدن جستجوی تمام صفحه می باشد.

در این نوشته از دکتر وردپرس قصد معرفی افزونه ای را جهت ایجاد جستجوی تمام صفحه در وردپرس داریم که می توانید به کمک آن چنین امکان جالبی را به سایت وردپرسی خود اضافه کنید.

این افزونه هیچ تنظیمات خاصی را ندارد و می توانید پس از نصب به راحتی خروجی را در مرورگر مشاهده کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا یک فرم جستجو را بصورت تمام صفحه در آوریم!

ابتدا باید افزونه ی Full Screen Search Overlay را که لینک دانلود آن را در مخزن وردپرس در آخر همین نوشته برای شما قرار داده ایم را دانلود کنید.

پس از نصب و فعال سازی آن همان طور که گفتیم نیازی نیست به بخش تنظیمات این افزونه جستجوی تمام صفحه در وردپرس بروید چرا که این افزونه هیچ تنظیمات خاصی را شامل نمی شود.

به راحتی می توانید بدون هیچ مشکلی در خروجی نتیجه را مشاهده کنید.

نمایش خروجی

ابتدا می بایست قالب شما حداقل یک فیلد جستجو داشته باشد.

حال برای اینکه فرم جستجوی سایت خودمان را بصورت تمام صفحه مشاهده کنیم باید درون فیلد جستجو یک کلیک کنیم!

بعد از کلیک مشاهده خواهید کرد که فیلد جستجو بصورت تمام صفحه در خواهد آمد.

منبع : دکتر وردپرس



برای بالا بردن اطلاعات خود درباره وردپرس می‌توانید از وبلاگ آسان وردپرس استفاده کنید.

اضافه کردن استایل سفارشی به پیشخوان وردپرس

اضافه کردن استایل سفارشی

استایل سفارشی در پیشخوان وردپرس یکی از مواردی است که کاربرانی که علاقه مند به وردپرسی متنوع با لینکهای رنگی یا بک گراند خاص هستند ب شدت طرف دار آن هستند.اگر می خواهید پیشخوان وردپرس خود را سفارشی کنید رنگ لینک ها را تغییر دهید , بکگراند های خاصی به باکس های پیشخوان دهید همراه ما باشید…

اضافه کردن css به پیشخوان برای استایل سفارشی وردپرس

اگر می خواهید به خود استایل های وردپرس دسترسی ببرید و تغییراتی انجام دهید , تغییرات اعمال خواهد شد اما بعد از بروز رسانی هسته وردپرس به کلی تمامی استایل ها بروز شده و تغییرات شما به حالت قبل باز می گردد.

برای همین کار بهترین روش اعمال css سفارشی است که این روش را برای شما آموزش می دهیم.

سفارشی سازی پیشخوان وردپرس

نحوه اضافه کردن استایل سفارشی به پیشخوان وردپرس

برای اضافه کردن استایل سفارشی به پیشخوان وردپرس لازم است کد زیر را در فایل functions.php قالب خود اضافه کنید:

لازم است حتما قبل از اعمال تغییرات از قالب خود پشتیبان تهیه کنید.

نحوه فراخونی یک فایل css

جهت فراخونی یک فایل css کافی است کد زیر را در فایل functions.php خود اضافه کنید.

بعد از اعمال کد در فایل functions.php به راحتی می توانید در بخش style کد های سفارشی و css خود را اضافه کنید.

برای ارجعیت یک استایل به پیشخوان وردرپرس به انتهای هر استایل خود خصوصیت !important را اضافه کنید.
لازم است یک فایل به نام admin_section.css در پوشه css قالب خود اضافه کنید.

منبع: تیک‌تم – ارائه دهنده مقالات: بازاریابی شبکه‌های اجتماعی – ایمیل مارکتینگ  بازاریابی محتوا


برای بالا بردن اطلاعات خود درباره وردپرس می‌توانید از وبلاگ آسان وردپرس استفاده کنید.

تغییر تعداد نمایش محصولات در ووکامرس + کد

سلام خدمت دوستان مکانیک وردپرس ,

در صفحه فروشگاه قالب وردپرس شما تعداد محصولاتی که به نمیاش در می آید در حالت پیشفرض ۱۲ عدد میباشد که گاها میخواهید این تعداد نمایش محصولات را افزایش دهید .

تعداد نمایش محصولات ووکامرس در حالت عادی کاربران قادر هستند بود تا محصولات را بر اساس صعودی، نزولی، جدیدترین‌ها و قدیمی‌ترین‌ها فیلتر و به نمایش در بیاورند اما امکان اینکه در هر صفحه چند محصول برای انها نمایش داده شود و بر اساس چه ساختاری مرتب شوند وجود ندارد.

به همین خاطر ما در حالت پیشفرش مانند تصویر زیر میتوانیم تعداد محصولات را با کد و افزونه ای که خدمت شما معرفی میکنیم میتوانیم تغییر دهیم .

نمایش تعداد محصولات ووکامرس

در این آموزش وردپرس ما دو روش برای تغییر تعداد نمایش محصولات ووکامرس آماده کردیم که به راحتی میتوانید تعداد نمایش محصولات ووکامرس را تغییر دهید .

روش اول :

تغییر تعداد نمایش محصولات ووکامرس + کد

برای اینکه بتوانید تعداد نمایش محصولات در ووکامرس را تغییر دهید کافیست کد زیر را در فایل functions.php قالب خود اضافه کنید .

با درج کد بالا میتوانید تعداد محصولات و ستون های صفحه محصولات خود را ویرایش کنید .

روش دوم :

تغییر تعداد نمایش محصولات ووکامرس + افزونه

افزونه ای که در این آموزش با نام WooCommerce Products Per Page معرفی میکنیم در مخزن وردپرس با بیش از ۲۵.۰۰۰ هزار نصب فعال توانسته امتیاز ۴.۹ را به خودش اختصاص دهد .

پس از اینکه افزونه در در بخش افزونه ها نصب و فعال نمودید . طبق تصویر زیر به ادرس پیشخوان > فروشگاه > پیکربندی > محصولات >نمایش مراجعه کرده و طبق تصویر زیر تغییرات صفحه فروشگاه خود را اعمال نمائید .

تغییر تعداد نمایش محصولات ووکامرس در تصویر بالا در کادر قرمز به راحتی میتوانید تعداد محصولات و ستون نمایش محصولات رو تغییر دهید .

با توجه به فارسی بودن این بخش نیازی به راهنمایی نمیباشد .

موفق و پیروز باشید .