سلام بر شما دوستان و همراهان گرامی تیک تم. در این مطلب با معرفی یک افزونه بسیار مهم و محبوب از دسته افزونه های تجاری وردپرس در زمینه سئو در خدمت شما هستیم. افزونه ای که در این مطلب قصد معرفی آن را دارم افزونه سئو هوشمند SmartCrawl نام دارد. افزونه SmartCrawl یک افزونه بسیار محبوب در بین وردپرس کار ها است به این دلیل که تاثیر بسیار قابل توجهی در بالا بردن رتبه سئو سایت ها دارد.
افزونه SmartCrawl سئو هوشمند وردپرس در تاریخ ۲۹/آبان/۱۳۹۷ به نسخه ۲٫۲٫۲٫۵ بروزرسانی شد.
افزونه SmartCrawl سئو هوشمند وردپرس در تاریخ ۱۸/تیر/۱۳۹۷ به نسخه ۲٫۱٫۱ بروزرسانی شد.
افزونه SmartCrawl یکی از قدرتمندترین افزونه ها در زمینه سئو می باشد و تا به حال بیش از ۲۰۰۰۰ نصب فعال در سایت ها داشته است. گوگل بطور مکرر ردیاب یا Crawler خود را به سایت شما می فرستد تا بررسی کند که چه چیز های جدیدی به سایت شما اضافه شده و یا اینکه کدام مطالب شما آپدیت شده است، تمام این کارها با ردیاب گوگل انجام می شود. کاری که افزونه محبوب ردیاب هوشمند SmartCrawl برای شما انجام می دهد.
در واقع شما با استفاده از افزونه SmartCrawl به سادگی می توانید این کار را سرعت ببخشید و صفحات و پست های سایت خود را سریعتر به گوگل نمایش دهید و گوگل آنها را سریعتر ایندکس کند. با این کار این پروسه سریع تر شده و در نتیجه رتبه سئو سایت شما بالاتر می رود.
این فقط بخشی از امکانات که افزونه وردپرس SmartCrawl است.
افزونه قدرتمند SmartCrawl
افزونه ردیاب هوشمند Smart Crawl باعث می شود مطالب و محتواهای سایت شما با سرعت بسیار بالا در موتور های جستجو ایندکس شوند و گوگل صفحات سایت شما را سریعتر پیدا کنند.
فقط کافی است افزونه SmartCrawl را نصب کرده و تنظیمات بسیار ساده آن را انجام دهید و آن را به حال خودش رها کنید! این افزونه سازگاری بسیار خوبی با قالب های وردپرس و افزونه های وردپرس دارد و جای نگرانی در این رابطه نیست. همچنین این افزونه توسط تیم تیک تم کاملا فارسی سازی شده و کار کردن با آن بسیار ساده خواهد بود.
بهینه سازی سایت خود را با سایت SmartCrawl بهتر کنید. SmartCrawl
رتبه شما را در PageRank و Domain Authority شما را در گوگل با تنظیمات یک
کلیک، نقشه های اتوماتیک سایت، به اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی
بهبود یافته، کلمه کلیدی واقعی و تجزیه و تحلیل محتوا، اسکن و گزارش را
بهبود می بخشد. ایجاد
محتوای روشن، جسورانه و هدفمند و رتبه بندی در بالای مرورگر مورد علاقه
خود را از گوگل به Bing و فایرفاکس به Safari با استفاده از SmartCrawl.
سئو
یکی از مهم ترین نکاتی است که طراحان قالب وردپرس و صاحبان سایت ها باید
به آن توجه داشته باشند. این افزونه باعث افزایش چشمگیر رتبه سئو سایت شما
می شود. این افزونه باعث بهبود سئو سایت شما شده و درصدی از موفقیت شما را
در زمینه تجارت الکترونیک شما تضمین می کند.
افزونه SmartCrawl سئو هوشمند
افزونه خزنده هوشمند Smart Crawl با چهار روش زیر باعث افزایش سرعت ایندکس صفحات و محتواهای سایت شما می شوند:
به کمک این روش ها در واقع شما به موتور های جستجو می گویید که خیلی ساده تر صفحات سایت شما را پیدا کنند! وب سایت MOZ رهبر سئوکاران جهان است و پیشنهاد خوبی برای افزایش سئو سایت شما می باشد. همچنین کلمات کلیدی مورد نظر شما را به طور خودکار لینک گذاری می کند.
SmartCrawl
برای افزایش ترافیک طراحی شده است، بدون اینکه شما تغییرات عمده در سایت
انجام دهید. SmartCrawl با استفاده از روش های موثر بهینه سازی و کار بر
روی Autopilot، زمان بیشتری را برای سایر بخش های وبلاگ به شما می دهد.
هنوز مشکل دارید؟!
در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید
قالب کات شاپ دارای طراحی منحصر بفرد و جذاب، سرعت و سئو عالی به خوبی می تواند پاسخگوی شما برای ایجاد یک فروشگاه الکترونیکی یا اینترنتی باشد. قالب فروشگاهی Kuteshop یک قالب بسیار محبوب است که شما توسط آن میتوانید به راحتی سایت خود را سئو کرده و مشتریان خود را افزایش داده و در نتیجه درآمد خود را بالاتر ببرید.
قالب وردپرس فروشگاهی Kuteshop کاملا فارسی و راستچین شده و به صورت استاندارد توسط تیک تم در اختیار شما قرار گرفته است. قالب وردپرس فروشگاهی Kuteshop توسط تیم kutethemes کدنویسی و طراحی شده است و تاکنون فروش نسبتاً زیادی داشته است.
از قالب وردپرس کات شاپ میتوانید جهت استفاده در انواع فروشگاه ها و همچنین فروش انواع محصولات استفاده کنید. فروشگاه لوازم خانگی، مواد غذایی، فروشگاه موبایل و لوازم جانبی، فروشگاه پوشاک و کیف و کفش، فروشگاه صنایع دستی، فروشگاه ابزار آلات، فروشگاه بدلیجات و حتی راهاندازی یک فروشگاه فایل نیز توسط قالب وردپرس فروشگاهی Kuteshop امکان پذیر است.
افزونه ویژوال کامپوزر یک صفحه ساز بسیار محبوب و کاربردی در وردپرس است که توسط کاربران وردپرس خیلی مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از ویژگیهای مهم این افزونه این است که کار با آن برای همه افزاد حتی افزاد مبتدی بسیار ساده است. قالب کات شاپ وردپرس نیز این امکان را دارد که در آن بتوان به سادگی توسط افزونه ویژوال کامپوزر و فقط با درگ و دراپ (کشیدن، رها کردنی) صفحات مورد نظر خود را طراحی کرده و چیدمان محصولات را با جذابیت خاصی در صفحه انجام داد. همچنین میتوان با استفاده از آن از بنر ها، نمودار ها، دکمه ها، تب بندی های افقی، تب های عمودی، اکاردئون و بسیاری امکانات دیگر استفاده کرد.
حتماً شما هم می دانید که یکی از معیار های سئو که به تازگی توسط گوگل منتشر شده است، ریسپانسیو بودن یا واکنش گرا بودن وب سایت ها می باشد. واکنش گرایی قالب یعنی اینکه سایت بتواند خود را با دستگاههای مختلف وفق بدهد. به این معنی که کاربر اگر با هر دستگاهی از جمله موبایل, تبلت, لپتاپ و … که وارد سایت شد با مشکل نمایش سایت مواجه نشود. تفاوتی ندارد چه نوع وب سایتی با قالب وردپرس Kuteshop طراحی می کنید، هر آنچه طراحی می شود به صورت اتوماتیک واکنش گراست و قالب کات شاپ این کار را برای شما انجام می دهد. طراحی وب سایت واکنش گرا یکی از علایق کاربران وردپرس است. ما همواره قالب کات شاپ را به علاقه مندان طراحی سایت پیشنهاد می دهیم.
قالب کات شاپ دارای امکان ساخت مگامنوی بسیار جذاب و حرفه ای است. مگامنو را می توانید در سایت هایی مانند دیجی کالا و … ببینید! این حالت برای جذب مشتری بسیار کارآمد و جذاب است. قالب کات شاپ وردپرس دارای پنل تنظیمات فارسی است و شما تنظیمات خود را می توانید به راحتی اعمال کنید. هدر، سایدبار، منو و بسیاری از قسمت ها در تنظیمات این قالب وردپرسی قابل تغییر میباشند.
قالب وردپرس کات شاپ دارای ۶ نوع ستون بندی متفاوت است. این نوع ستون بندی به شما اجازه می دهد تا طرح بندی دلخواه خود را روی فروشگاه پیاده سازی کنید. در واقع هر چقدر قالب وردپرس شما انعطاف پذیرتر باشد شانس موفقیت شما بیشتر است. قالب کات شاپ انعطاف پذیری خوبی دارد و میتواند در فروش محصولات فروشگاه به شما کمک قابل توجهی کند.
هنوز مشکل دارید؟!
در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید
سلام به تیک تم خوش آمدید.در این مقاله به موضوع انکر تکست چیست و چه اهمیتی در سئو دارد؟ می پردازیم.تفاوتی ندارد که چند سال در زمینه سئو فعالیت داشته اید؛حتما نام انکرتکست را شنیده اید در حقیقت هر بکلینکی که ایجاد/دریافت میکنیم، با خودش متن لنگری را به دارد که میتواند در رتبه ما روی آن کلمه کلیدی تاثیر داشته باشد. در این مقاله میخواهم اهمیت استفاده از انکر تکست صحیح، اهمیت ایجاد تمایز بین انکرتکستها و نسبتهای مناسب برای این کار را برای شما توضیح دهیم.
کلمات و کاراکترهای موجود در یک متنی که شما را به سایت یا متنی دیگری لینک می کند را انکر تکست می گویند. انکرتکست به همان بخشی گفته می شود که شما بر روی آن کلیک می کنید و قادر به مشاهده ی آن هستید.خیلی از افراد Anchor text را با نام های عنوان لینک و یا متن لینک می شناسند. انکر تکست همان تگ a در HTML است که وظیفه اتصال یک صفحه به صفحه دیگر را دارد، خواه این صفحه در وبسایت شما باشد یا در سایت دیگر. انکر تکست ها وظیفه ارتباط را بر عهده دارند، در یک وبسایت ارتباط بین صفحات با انکرتکست ها ایجاد می شود و ارتباط در دنیای بزرگ اینترنت نیز این چنین است.
استفاده از Anchor Text متنوع به موتورهای جستجو کمک می کند تا موضوع سایت تان را بهتر درک کنند. در نهایت، سایت شما در نتایج جستجو رتبه بهتری دریافت می کند. در ادامه با انواع انکر تکست آشنا خواهید شد:
انکر تکست عمومی
آیا با لینک هایی با عنوان اینجا را کلیک کنید یا اینجا بروید آشنا هستید؟ این از جمله متن لینک ها با عنوان انکر تکست عمومی شناخته می شوند. در گذشته استفاده از این انکر تکست رایج بود،ولی طی چند سال اخیر با تغییر قوانین الگوریتم گوگل، استفاده از این لینک ها می تواند به سئوی سایت شما آسیب بزند.
انکر تکست نام تجاری
هر لینکی که از نام تجاری در متنِ خود استفاده کند، انکر تکست نام تجاری یا برند نامیده می شود. استفاده از این نوع انکر تکست خطری برای سئو ندارد، مگر اینکه نام تجاری تان با کلمه کلیدی هدفتان یکسان باشد.
انکر تکست عریان
این نوع انکر تکست که با عنوان URL Anchor Text نیز شناخته می شود، کلمه کلیدی خاصی در متنش ندارد و فقط از URL سایت به عنوان متن لینک استفاده می کند.
انکر تکست کلمه کلیدی
استفاده از کلمه کلیدی و نام تجاری در متن لینک یکی دیگر از روش های خوب و کم خطر برای ساخت لینک های خوب است. این نوع انکر تکست معمولاً شامل نام برند شما به همراه کلمه کلیدی هدف تان است.
انکر تکست تصویر
برای آنکه روند لینک بیلدینگ شما از نظر گوگل طبیعی باشد، بهتر است هر از گاهی در تصاویر سایت تان، لینک قرار دهید. در چنین شرایطی، Alt Tag تصویر به عنوان انکر تکست شناسایی می شود.
انکر تکست Partial Match
حضور نسبی کلمه کلیدی در انکر تکست با عنوان Partial Match شناخته می شود.
انکر تکست طولانی
تنها تفاوت انکر تکست طولانی با Partial Match، طولانی بودن آن است. برای مثال لینک های گوگل ۲۰۰ فاکتور را برای رتبه بندی سایت لحاظ می کند و گوگل ادوردز سرویس تبلیغاتی گوگل است، انکر تکست طولانی دارند.
انکر تکست Exact Match
شاید بتوان گفت Exact Match مهم ترین انکر تکست موجود است. در Exact Match، شما فقط از کلمه کلیدی هدفتان در متن لینک استفاده می کنید. درست است که متن لینک Exact Match تاثیر زیادی بر ارتقا رتبه سایت شما دارد، اما استفاده بیش از حد از این نوع لینک می تواند باعث جریمه شدن سایت تان شود.
همان طور که گفته شد انکر تکست ها دارای انواع مختلفی هستند که استفاده متعادل از همگی آنها باعث می شود شما سئویی بهتر و حرفه ای تری داشته باشید. اینکه شما انکرتکست ها و انواع آن را به خوبی بشناسید و بتوانید از آنها در سئو سایت خود استفاده کنید تاثیر بسزایی در سرعت گیری عملیات سئو شما خواهد داشت.
موتورهای جستجو به دو روش می توانند موضوع یک صفحه از سایت شما را تشخیص دهند:
سعی کنید عناوین و تیترهای خود را به صورتی انتخاب کنید که موتورهای جستجو تشخیص دهند شما درباره چی صحبت می کنید.بعد با استفاده از انواع انکرتکست ها به صفحه مورد نظر لینک بدهیم.
امیدواریم مقاله انکر تکست چیست و چه اهمیتی در سئو دارد؟ برای شما مفید باشد.
هنوز مشکل دارید؟!
در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید
سلام به تیک تم خوش آمدید.در این مقاله به آموزش برچسب گذاری صحیح برای مطالب می پردازیم.برچسب گذاری برای مطالب سایت موضوع تازه و پدیده جدیدی در دانش سئو یا اصول وبمستری نیست. با این حال باید گفت که بیشتر وبمستران ایرانی به شیوه اشتباهی اقدام به برچسب گذاری برای مطالب سایت خود می کند.
دسته بندی و برچسب گذاری هردو کاربردهای خود را در ارائه مطالب سایت یا وبلاگ دارا هستند. برای حفظ سادگی و دسترسی آسان کاربران به مطالب سایت پیشنهاد می شود که تعداد دسته ها را بیشتر از پنج عدد قرار ندهید. کاربران برای دسترسی به موضوع مشخصی در سایت شما از دسته ها استفاده میکنند و زیاد بودن تعداد آن میتواند باعث گیج شدن آنها شود، همچنین محدود بودن آن به نویسنده این امکان را می دهد تا موضوع مقاله بعدی خود را به آسانی انتخاب کنید و محل نمایش صحیح آن را تعیین کند. برچسب گذاری نیز با هدفی مشابه به کار می رود و ترکیب این دو میتواند راهنمای مناسبی برای کاربران در یافتن مطالب مورد نظرشان در سایت شما باشد.
برچسب ها دسته بندی های خاص و کوچک تر را برای مطالب سایت شما انجام میدهند و به محتوای هر محتوا بستگی خواهند داشت در حالیکه دسته بندی براساس موضوع محتوا انجام می گیرد. برای ایجاد ارتباط بین مطالب در دسته های مختلف باید از برچسب گذاری استفاده شود.
نکته : برچسب گذاری صحیح برای مطالب نه تنها به کاربران سایت شما کمک میکند تا سریع و آسان تر به مطالب مورد علاقه خود پیدا کند، بلکه منجر به ایجاد ایندکسهای ارزشمند برای وب سایت شما نزد موتورهای جستجوگر میشود.
چند نکته اساسی که در برچسب گذاری اهمیت زیادی دارند را در ادامه بیان می کنیم:
کوتاهی نام برچسب و یا تگ ها
به صورت کلی در بهینه سازی محتوای یک وب سایت در ارتباط با تگ ها , نام های کوتاه آن ها است . در طولانی ترین حالت بهتر است طول برچسب ها از پنج کلمه بیشتر نشود . استفاده کردن از جملات طولانی کار درست و قابل قبولی نیست . شما در چند کلمه کوتاه باید آنچه که در محتوا و متن قرار است انتقال داده بشود را تعیین کنید .
کم تعداد بودن تعداد برچسب ها
استفاده از تگ برای راهنمایی بهتر کاربران است , حال اگر در انتخاب
تعداد آنها دقت عمل نداشته باشید و از پراکندگی های بسیار زیاد استفاده
کنید جز گیجی کاربرانتان چیزی نسیبتان نخواهد شد.
مشکل مهمتری که از استفاده پراکنده برچسب ها به وجود می آید , تولید محتوای
تکراری و صفحات مشابه با آدرس های متفاوت خواهد بود , و این را بدانید که
تولید محتواهای تکراری از سم مار افعی هم برای سئوی وب سایتتان خطرناک تر
است . پس در استفاده از تگ ها و برچسب های مطالبتان افراطی عمل نکنید .
استفاده مجدد از تگ های قبلی
تنها و تنها آنچه را که برای کاربرانتان اهمیت دارد به عنوان برچسب انتخاب کنید . بهتر است تعدادی تگ از قبل برای سایت خودتان مشخص نمایید و از همان ها در مطالب سایتتان استفاده کنید . بهتر است از تگ های غیر معمول و خاص خودداری نمایید چرا که ممکن است در آینده هیچ نوشته و محتوایی بر اساس آن تگ نداشته باشید و یا اصلا آن تگ مورد نیاز کاربران نباشد . برای مثال انتخاب یک محصول فروشگاهی نمی تواند گزینه خوبی برای تگ گذاری باشد , چون هیچ گاه محصول دیگری با آن نام نخواهید داشت .
اشتباهات رایج در انتخاب برچسب ها
عنوان مطلب را برچسب نزنید
یکی از اشتباهات رایج وبمستران ایرانی که حتی سایتهای بزرگی مثل سایت دانلودها این اشتباه را بسیار مرتکب شده است، این است که عنوان مطلب را به صورت برچست برای همان مطلب ثبت میکنند. این اشتباه باعث میشود بر روی سایت شما دو صفحه با متا تایتل و دسکریپشن تکراری ایجاد شود. یکی صفحه خود مطلب و دومی برچسبی که ایجاد شده است. و این یعنی مواجه شدن با مشکل صفحات چندگانه با محتوای تکراری در چنین شرایطی ارزش صفحه مطلب بین آن و برچسبش تقسیم می شود و یا در بهترین حالت، گوگل یکی از این دو صفحه تکراری را ایندکس نمیکند. اما با این حال امتیاز منفی مشکل Duplicate Content را به پای سایت شما ثبت خواهد کرد.
برچسب تکراری و بیهوده ایجاد نکنید
حتما شما نیز سایتهایی را دیدهاید که به شکل بیرویه اقدام به ثبت برچسب برای مطالب سایت خود نمودهاند. در هنگام برچسب گذاری فراموش نکنید شما در حال ایجاد شاخه در سیستم دوم دسته بندی سایت خود هستید. اگر یک برچسب ایجاد کردید با نام “عکس خودرو” ، بهتر است یک برچسب دیگر با عنوان “تصویر خودرو” ایجاد نکنید. چون همانطور که احتمالاً میتوانید حدس بزنید، مطالب در دو صفحه این برچسبها کاملاً تکراری خواهند بود و باز هم مشکل Duplicate Conten.
نکته : ممکن است به جای آنکه یکی از آنها رتبه بالایی کسب کند هردو در نتایج گوگل ظاهر شوند ولی رتبه مناسبی نداشته باشند.
Zombie Pages یا صفحات بی ارزش
صفحات برچسب ارزش و اعتبار بالایی از نظر گوگل دارند و شانس آنها برای کسب جایگاه در نتایج گوگل زیاد است. ولی نمیتوان هر عبارتی را در صفحاتی از این دست هدف گذاری کرد. به عنوان مثال خیلی بعید است که یک برچسب در عباراتی مانند “رستوران”، “دانلود”، “۳D” یا مواردی مشابه آن جایگاه کسب کند. اگر عنوان برچسب شما خیلی کوتاه و عمومی باشد صفحه تولید شده کاملا بی ارزش یا اصطلاحا Zombie خواهد بود.اگر تعداد صفحات زامبی در یک سایت زیاد باشد زمان ربات های گوگل صرف بررسی و ایندکس آنها شده در نتیجه سرعت ایندکس صفحات مهم تر مانند خود مقاله یا محصول کاهش می یابد. اگر تعداد صفحات بی ارزش در سایت شما زیاد باشد اعتماد گوگل به کیفیت محتوای آن از بین خواهد رفت.
هنوز مشکل دارید؟!
در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید
سلام به تیکتم خوش آمدید. در این مطلب دربارهی کلمات کلیدی با شما صحبت خواهیم کرد و خواهیم گفت که چگونه کلمه کلیدی انتخاب کنیم.
کلمات کلیدی همان عباراتی هستند که یک کاربر در موتور جستجو وارد مینماید تا مطلب مورد نیازش را پیدا کند. اگر شما کلمات کلیدی هوشمندانه و مفیدی را برای وب سایتتان انتخاب کنید این شانس را دارید که سایت شما مورد انتخاب تعداد زیادی از کاربران قرار گیرد. البته قرار گرفتن در نتایج اولیه موتورهای جستجو اقدامات گوناگونی از جهت بهینه سازی وب سایت را میطلبد. اما انتخاب و استفاده درست از کلمات کلیدی یکی از فاکتورهای سئو بحساب میآید.
کلمات کلیدی نقش بسیار مهمی را در سایت شما ایفا میکنند. بطوریکه اگر شما یک کلمهی نامناسب را انتخاب کنید میتواند ضربه سختی را به برند و کسب و کارتان وارد کند.مثلا فرض کنید شما رتبه اول در کلمه کلیدی کفش را دارید. اما در سایتتان کالا یا محتوایی در مورد کفش ندارید. در این صورت حتما بازدیدکنندگان سایت یا فروشگاه اینترنتی شما را ترک میکنند و به سایت دیگری مراجعه و محصول را خریداری میکنند. پس در انتخاب کلمات کلیدی نهایت دقت را به خرج دهید. همچنین پیش از انتخاب کلمه کلیدی مورد نظر پیرامون آن تحقیق و اهداف خود را تعیین کنید.
بعد از تحقیق و بررسی پیرامون هدف کسب و کار خود ببینید انتخاب آن کلمه کلیدی برای شما چقدر هزینه خواهد داشت و آیا بعد از انتخاب آن به نتیجه مورد نظر خواهید رسید یا خیر؟! برای مثال کلمه کلیدی «موبایل» یکی از کلمات کلیدی پر طرفدار است؛ سایتهای بسیاری با صرف زمان و هزینه، برای تصاحب جایگاه بهتر در این کلمه کلیدی با هم رقابت میکنند. یکی از استراتژیهای هوشمندانه در مواجهه با چنین کلماتی، انتخاب عبارتی است که رقابت بر سر آن کمتر باشد تا سریعتر به نتیجه دلخواه خود برسید. شاید برایتان جالب باشد که با گرانترین کلمات کلیدی آشنا شوید. طبق بررسیهایی که سایت wordstream انجام داده است، گرانترین کلمات کلیدی در Google AdWords عبارتاند از:
تجربه نشان داده که اکثر کاربران جستجوی تک کلمهای انجام نمیدهند. مثلا کسی که قصد خرید یک گوشی خاص از یک برند مشخص است به احتمال زیاد اینگونه جستجو میکند “خرید آنلاین گوشی سامسونگ” S6″ . گوگل نیز به این نکته توجه داشته و جستجوی محاورهای را برای این منظور توسعه داده است. سعی کنید از کلمات کلیدی بلندتر، کلمات مترادف و حتی عبارات محاورهای استفاده کنید. با این کار رتبه بهتری از موتورهای جستجو خواهید گرفت. همچنین رقابت کمتری نسبت به کلمات کلیدی پر استفادهای مثل موبایل دارید پس احتمال موفقیتتان بیشتر خواهد بود.
ما امیدواریم که توانسته باشیم با ارائه این مطلب در بهتر کردن سئو سایتتان به شما کمک کرده باشیم. همچنین اگر روش دیگری برای ئاسخ به سوال چگونه سئوی سایتمان را بهتر کنیم دارید آن را در نظرات با ما در میان بگذارید. گروه تیکتم آرزومند موفقیت شماست.
مطالب مرتبط:
دلایل انتخاب ووکامرس برای فروشگاه اینترنتی
افزونه جلوگیری از ورود اسپم ها به وردپرس
افزودن و پخش فایل صوتی در وردپرس
منبع: تیکتم – ارائه دهنده: پشتیبانی وردپرس – خرید پکیج ریپرتاژ آگهی – قالب خبری وردپرس