آموزش وردپرس

وبلاگی برای یادگیری آسان وردپرس

آموزش وردپرس

وبلاگی برای یادگیری آسان وردپرس

رفع مشکل محدودیت منوها در وردپرس

سلام به تیک تم خوش آمدید.در این مقاله به رفع مشکل محدودیت منوها در وردپرس می پردازیم.مشکل محدودیت منوها یکی از مشکلاتی هست که خیلی وقتها برای وبسایت‌هایی که دسته‌بندی های زیادی در محتواهای خود دادرند و می خواهند تا ممکن است از دسته‌بندی‌های وبسایت در فهرست ها استفاده کنند با این مشکل مواجه می‌شوند. مشکلی که در زمان ساخت فهرست ها در وردپرس برای این سایت‌هایی پیش می آید این است که وقتی در یک فهرست تازه‌ای که ایجاد کرده اند اقدام به افزودن منویی می کند پس از ذخیره فهرست می‌بینند که قسمتی از منوها اضافه نشدند. و محدودیتی برای افزودن منو در فهرست وردپرس وجود دارد که روی ۱۰۰ مورد است و بیش از این نمی‌توانید تا منو در هر فهرست اضافه کنید.

رفع مشکل محدودیت منوها در وردپرس

برای اینکه بتوانید تا مشکل محدودیت منوها در وردپرس را حل کنید باید این محدودیت‌ها را از برطرف کنید حتی ممکن است که در بدترین حالت نتوانید تا بیش از ۵۰ آیتم هم به فهرست وردپرس خود اضافه کنید، بنابراین کنار آمدن با این قضیه سخت خواهد شد و باید به دنبال راهی برای برطرف کردن مشکل محدودیت در تعداد منو وردپرس باشید.

رفع مشکل محدودیت منوها در وردپرس
رفع مشکل محدودیت منوها در وردپرس

نکته: در صورتی که فایل php.ini را ندارد می توانید آنرا بسازید.

اول به پوشه wp-admin را باز کنید و دنبال فایل php.ini بگردید و بعد کد زیر را در انتهای آن اضافه کنید.

روش دیگر این است که کد زیر را در انتهای .htaccess خودتان قرار دهید:

با گذاشتن کد بالا در فایل php.ini مشکل محدودیت منو در وردپرس حل می شود. اگر که این مشکل حل نشود تنها راه شما تماس با هاستینگ است. بعضی وقتها هاستینگ ها تنظیمات را طوری انجام می دهند که شما قابلیت تغییر در فایل php.ini اصلی را از طریق ساخت این فایل در پوشه خود ندارید.

 

مطالب مرتبط:

ایجاد ابزارک تب ها در وردپرس

تغییر آدرس پیش فرض جستجو و دسته بندی ها در وردپرس

بهینه سازی وب سایت با متاتگ description

رفع مشکل ورود به مدیریت وردپرس

منبع : تیک تم– ارائه دهنده : امنیت وردپرس خطاهای وردپرس قالب وبلاگی وردپرس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.